SKUTECZNY INSTRUKTOR I TRENER W RELACJI Z KLIENTEM ONLINE

SZKOLENIA LIVE/WEBINARY
SKUTECZNY INSTRUKTOR I TRENER W RELACJI Z KLIENTEM
ONLINE
  TERMINY SZKOLENIA

Szkolenie składa się z 5 materiałów online, do których dostęp uzyskasz po dokonaniu płatności. Szkolenie jest częścią 2-dniowego stacjonarnego szkolenia Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem.

Uczestnicy, którzy będą chcieli skorzystać ze szkolenia online oraz certyfikowanego szkolenia, prowadzonego stacjonarnie w sali wykładowej, będą mieli taką możliwość poprzez zapis na szkolenie Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem oraz dopłacenie różnicy w cenie.

 

Co wchodzi w skład materiałów online?

Temat 1: Wiedza o mózgu, a praca w klubie fitness. Podstawy Analizy Biostrukturalnej i perspektywy jej wykorzystania w klubie.

Pracujesz w branży fitness i zdarza się, że bardzo często współpracujesz z klientami, którzy nie są zmotywowani do działania, a Ty sam nie wiesz jaki jest tego powód? Zastanawiasz się co możesz zrobić, aby zrozumieć Twojego klienta? Chciałbyś rozróżniać biostruktury Twoich klientów, aby odpowiednio dobrać grupę na zajęcia? Interesuje Cię jak wykorzystać wiedzę o mózgu w relacji z trudnym klientem? Wiedza o mózgu zdecydowanie Ci to ułatwi. Poznaj tę wiedzę i zyskaj wiele korzyści dla swojej branży.

Dzięki temu materiałowi:

  • poznasz najnowszą wiedzę o mózgu, którą będziesz mógł wykorzystać we współpracy z klientem indywidualnym i podczas pracy w grupie,
  • dowiesz się jakie są biostruktury mózgu, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć siebie i potrzeby Twojego klienta podczas pracy na zajęciach fitness,
  • poznasz podstawy Analizy Biostrukturalnej, dzięki której zrozumiesz swoje indywidualne mocne i słabe strony
  • dzięki podstawowej wiedzy o mózgu otworzysz się na nowe perspektywy, które możesz wykorzystać w klubie oraz w swoich social mediach,
  • dowiesz się, którzy klienci lubią pracować systematycznie i decydują się na Twoja ofertę po dłuższym przemyśleniu, który klient najczęściej przychodzi z przyjacielem i liczą się dla niego relacje oraz jaki typ klienta to osoba, która musi być w centrum uwagi i zawsze stoi w pierwszym rzędzie.

 

Temat 2: Jak "kupuje" mózg klienta? Motywy zakupowe klientów.

Chciałbyś zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług, ale nie wiesz jak dopasować ofertę? Zauważyłeś, że każdy z Twoich klientów jest inny i różnie podejmuje decyzje? Zastanawiałeś się od czego to zależy, że niektórzy kupują pod wpływem emocji i bez zastanowienia lub sceptycznie z początku słuchają Twojej propozycji i nie jesteś w stanie uzyskać odpowiedzi po ich mimice twarzy? Dowiedz się jak "kupuje" mózg klienta i jakie są ich motywy zakupowe.

Dzięki temu materiałowi:

  • dowiesz się jak "kupuje" mózg Twojego klienta, dzięki czemu łatwiej i lepiej dopasujesz oraz przedstawisz ofertę,
  • poznasz podstawowe motywy zakupowe klientów według Analizy Biostrukturalnej, dzięki którym zwiększysz swoją efektywność w sprzedaży,
  • zdobędziesz wiedzę o biostrukturach Twoich klientów, dzięki czemu podczas sprzedaży będziesz bardziej pewny siebie,
  • dzięki wiedzy o mózgu, dowiesz się dlaczego Twoi poprzedni klienci wcześniej nie zdecydowali się na Twoje produkty i co było tego powodem,
  • pogłębisz swoją wiedzę z zakresu autentyczności w sprzedaży, dzięki czemu Twoi klienci zostaną z Tobą na stałe i będą polecać Twoje usługi i produkty fitness.

 

Temat 3: Jak rozpoznać klienta i spowodować, aby zainteresował się naszą ofertą?

Umawiasz się z klientem, aby porozmawiać o Twoich produktach lub zajęciach fitness, ale nie zawsze czujesz jego dobre nastawienie do rozmowy? Chciałbyś, jak zawsze, w profesjonalny sposób przedstawić plan żywieniowy dla Twojego klienta, ale nie zawsze spotykasz się z miłą reakcją? Masz problem z tym, że nie potrafisz przedstawić oferty osobom o różnym charakterze i zachowaniu? Dowiedz się jak rozpoznać Twojego klienta i spowodować, aby zainteresował się Twoją ofertą!

Dzięki temu materiałowi:

  • poznasz sposoby rozpoznania klienta, dzięki czemu nawiążecie dobry kontakt od pierwszej rozmowy,
  • dowiesz się jak prezentować ofertę, aby klient był zainteresowany, dzięki czemu Twój rozmówca zostanie z Tobą dłużej i wysłucha Twoich dalszych propozycji,
  • dzięki podstawom wiedzy o mózgu, dowiesz się jak przekazywać cechy i korzyści swoich produktów, dzięki czemu klient szybciej wybierze produkt dla siebie i zwiększysz swoją sprzedaż
  • zdobędziesz wiedzę z zakresu komunikacji z różnymi klientami, dzięki czemu przekazywanie Twojej propozycji oferty będzie cieszyło się pozytywną opinią.

 

Temat 4: W jaki sposób komunikować, aby utrzymać trwałe relacje z Klientami?

Pracujesz w branży fitness i masz problem w komunikacji z klientem? Nie potrafisz nawiązywać relacji, wasze spotkania podczas zajęć są nieśmiałe i czujesz, że Twój klient jest wycofany i nie mówi wprost o swoich potrzebach? Poznaj tajniki komunikacji i nawiąż trwałą relację z klientem!

Dzięki temu materiałowi:

  • dowiesz się jak nawiązywać relacje z klientami o różnych biostrukturach mózgu, dzięki czemu Twój klient będzie zadowolony ze współpracy,
  • nabędziesz podstawową wiedzę z zakresu rozróżniania zachowań klientów, dzięki czemu będziesz wiedział jak dostosować komunikat do klienta, aby jak najszybciej do niego trafić,
  • dzięki wiedzy o mózgu i doskonałej komunikacji z klientem przestaniesz wchodzić w konflikty, a rozwiązywanie ich będzie o wiele prostsze,
  • poznasz powody dlaczego wcześniej miałeś problemy podczas rozmowy z trudnym klientem, dzięki czemu wykorzystasz swoje słabe strony i staniesz się lepszym rozmówcą i będziesz bardziej przekonujący,
  • dowiesz się w jaki sposób rozmawiać ze swoimi klientami, dzięki czemu wasza relacja podczas zajęć stanie się przyjazna i Twoi klienci będą przychodzili na zajęcia w 100% zmotywowani.

 

Temat 5: Co motywuje nasz mózg do działania? Jak nie zdemotywować klienta?

Jesteś menedżerem klubu fitness, instruktorem fitness lub trenerem personalnym i chciałbyś, aby wszyscy Twoi klienci byli zmotywowani na zajęciach? Nie do końca wiesz, co może zmotywować Twojego klienta do działania oprócz podstawowych sposobów? Chciałbyś pogłębić swoją wiedzę i dowiedzieć się co wspólnego ma nasz mózg z motywacją

Dzięki temu materiałowi:

  • dowiesz się, co motywuje Twojego klienta do działania, dzięki czemu będzie w 100% zaangażowany we współpracę z Tobą podczas zajęć,
  • dzięki podstawowej wiedzy o mózgu, dowiesz się jak różni klienci potrzebują być motywowani do działania, dzięki czemu Wasza współpraca ulegnie poprawie,
  • poznasz sposoby co robić, aby Twój klient o różnej biostrukturze mózgu nie był zdemotywowany i z chęcią będzie uczestniczył na wszystkich zajęciach fitness,
  • Dowiesz się, co wcześniej mogło powodować, że Twój klient przychodził zdemotywowany na zajęcia i wprowadzisz nowe nawyki, dzięki czemu Twoja opinia, jako pracownika w branży fitness, będzie cieszyła się pozytywnymi komentarzami.

Szkolenie otwarte w wersji online. Do udziału w szkoleniu zapraszamy instruktorów fitness, instruktorów siłowni, trenerów personalnych oraz wszystkie osoby, które zawodową wiążą się z branżą fitness.

 

Materiały elektroniczne składają się z 5 filmów podzielonych tematycznie.

Materiały znajdują się w specjalnej platformie ProFi, do której dostęp otrzymasz drogą mailową, po zaksięgowaniu Twojej płatności.

Uczestnik otrzymuje elektroniczny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Skuteczny Instruktor i Trener w Relacji z Klientem.

Szkolenie dostępne jest w cenie 997 zł 495 zł.

Szkoleniowcy

Najbliższe szkolenia