CYKL SZKOLEŃ: PROGRAMOWANIE W TRENINGU MOTORYCZNYM Z ŁUKASZEM RARÓGIEM

Szkolenia LIVE/WEBINARY
CYKL SZKOLEŃ: PROGRAMOWANIE W TRENINGU MOTORYCZNYM
Z ŁUKASZEM RARÓGIEM
  TERMINY SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w najnowszym projekcie przygotowanym przez Łukasza Raróga: CYKL SZKOLEŃ - PROGRAMOWANIE W TRENINGU MOTORYCZNYM.

Cykl Szkoleń - Programowanie w Treningu Motorycznym to szczegółowe szkolenia opisujące w jaki sposób każdy amator sportowy, jak i zawodowy sportowiec mogą trenować, aby osiągnąć najwyższą wydajność fizyczną. Szkolenia pozwolą Ci dowiedzieć się jaki sposób można manipulować treningiem prędkości, sprintami z dodatkowym obciążeniem, treningiem plyometrycznym, mocą, siłą maksymalną, pracą nad siłą ogólną i wytrzymałością, aby zmaksymalizować wydajność sportową.

Udział w cyklu 4 spotkań w każdy wtorek o 19.00 pozwoli Ci poznać i zrozumieć zagadnienia związane z treningiem motorycznym i jego właściwym programowaniem oraz planowaniem pod wybrane zdolności sportowe. Poznasz od podstaw procesy budowania każdej umiejętności fizycznej i dzięki temu będziesz mógł przełożyć to na bycie szybszym, skoczniejszym i dynamiczniejszym. Uporządkujesz sobie wiedzę na temat wszystkich zdolności motorycznych  i dowiesz się jak programować je pod różne dyscypliny sportu, profile personalne lub drużyny sportowe. Weź udział w cyklu spotkań i zbuduj fundament wiedzy na lata i już nigdy nie zastanawiaj się jak pomóc swojemu podopiecznemu lub sportowcowi.

Spotkania to vademecum wiedzy na temat przygotowania motorycznego i jego programowania w planach treningowych. Szkolenia ułożone są w taki sposób, by stanowiły logiczną całość wiedzy na temat mocy, plyometrii i przygotowania fizycznego pod wybrane dyscypliny sportowe. W całości stanowią idealny pakiet wiedzy eksperckiej każdego trenera motorycznego, personalnego, trenera dyscypliny specjalistycznej, nauczyciela wychowania fizycznego lub pasjonaty sportu.

TEMATYKA SPOTKAŃ:

I. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOCY.

II. PROGRAMOWANIE TRENINGU PLYOMETRYCZNEGO.

III. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOTORYCZNEGO POD PIŁKĘ NOŻNĄ.

IV. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOTORYCZNEGO POD KOSZYKÓWKĘ.

PLAN POSZCZEGÓLNYCH SZKOLEŃ:

I. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOCY

Trening mocy to nieodzowny element przygotowania motorycznego każdego sportowca, ale także powinien on stanowić element programu treningowego każdej osoby trenującej na siłowni. Jeśli chcesz być szybki na korcie, macie, boisku lub po prostu chcesz czuć się sprawnie i dobrze, to trening mocy powinien być dla Ciebie kluczowy. Jeśli nie chcesz czuć się wolny, ociężały, bez zrywu i dynamiki, to musisz poznać procesy stojące za odpowiednim treningiem mocy i jego właściwą progresją. Jeśli chcesz wyróżnić się w branży trenerskiej czymś, co naprawdę ma znaczenie, a mało osób do tej pory to rozumie i stosuje, to pozwól sobie na bycie w elitarnym gronie trenerów. Umiejętne planowanie treningu jest kluczowe w  pracy z Twoimi podopiecznymi oraz w Twoim treningu.  Progresowanie i programowanie treningu mocy pod sportowców amatorskich, jak i zawodowych, to jeden z najistotniejszych punktów trenerskiego wachlarzu umiejętności.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest trenerom sportów specjalistycznych, trenerom motorycznym, personalnym, fizjoterapeutom i każdemu, kto chce poznać wiedzę stojącą za byciem szybkim, eksplozywnym i skocznym.

Plan szkolenia:

  1. Czym jest trening mocy.
  2. Stałe elementy treningu mocy.
  3. Adaptacje jakie zachodzą w trakcie treningu mocy (badania i teoria).
  4. Relacja siły do prędkości.
  5. Selekcja ćwiczeń w treningu mocy.
  6. Podział trening mocy w zależności od okresu przygotowawczego.
  7. Przykład praktycznego układania mikrocyklu, mezocyklu i makrocyklu pod moc.
  8. Zaawansowane metody treningu mocy i jak, kiedy je zastosować w praktyce.
  9. Programowanie treningu mocy pod sporty zespołowe i indywidualne.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wprowadzić trening mocy do wybranej jednostki treningowej.
  • Jak bardzo trening mocy może wpłynąć na Twoją wydajność w każdym sporci
  • Dlaczego moc powinien trenować każdy i jakie za tym stoją fizjologiczne mechanizmy.
  • Jak wybierać właściwe ćwiczenia w treningu mocy.
  • Jakie protokoły i szablony stosować, by były skuteczne.
  • Jak korzystać z treningu mocy w treningu personalnym.
  • Jak wprowadzać trening mocy w grupach sportowych.

 

II. PROGRAMOWANIE TRENINGU PLYOMETRYCZNEGO

Trening plyometryczny to niesamowicie skuteczny rodzaj treningu, dający świetne rezultaty wzrostu szybkości, skoczności, siły i zabezpieczenia naszych struktur przed kontuzją. Stanowi nieodzowny element przygotowania motorycznego, rehabilitacji, czy funkcjonalnego treningu personalnego każdego sportowca, ale powinien on stanowić również punkt programu każdej osoby trenującej na siłowni. Jeśli chcesz szybko reagować, być zwrotnym, szybkim i eksplozywnym na boisku, korcie lub po prostu sprawnym, to trening plyometryczny i jego umiejętne wprowadzenie stanowi „game changer”  Twojego treningu i programów Twoich podopiecznych. Jeśli chcesz wyróżnić się w branży trenerskiej czymś, co naprawdę ma znaczenie, a mało osób do tej pory to rozumie i stosuje to pozwól sobie na bycie w elitarnym gronie trenerów. Umiejętne planowanie treningu jest kluczowe w pracy z podopiecznymi lub w Twoim treningu. Umiejętne progresowanie i programowanie treningu plyometrycznego pod sportowców amatorskich, jak i zawodowych to jeden z najistotniejszych punktów trenerskiego wachlarzu umiejętności.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest trenerom sportów specjalistycznych, trenerom motorycznym, personalnym, fizjoterapeutom i każdemu, kto chce poznać wiedzę stojącą za byciem szybkim, eksplozywnym i skocznym.

Plan szkolenia:

  1. Czym jest trening plyometryczny.
  2. Dlaczego trening plyometryczny jest tak skuteczny w sporcie.
  3. Cykl rozciągnięcie-skurcz i jego zastosowanie w praktyce.
  4. Selekcja ćwiczeń w treningu plyometrycznym.
  5. Podział trening plyometrycznego w zależności od okresu przygotowawczego (Off-Season, Pre-Season, In-Season).
  6. Progresja w treningu plyometrycznym.
  7. Przykład praktycznego układania mikrocyklu, mezocyklu i makrocyklu pod trening plyometryczny.
  8. Programowanie treningu plyometrycznego pod sporty zespołowe i indywidualne.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wprowadzić trening plyometryczny do wybranej jednostki treningowej.
  • Jak bardzo trening plyometryczny może wpłynąć na Twoją wydajność w każdym sporcie.
  • Dlaczego plyometria powinna być trenowana przez każdego i jakie za tym stoją fizjologiczne mechanizmy.
  • Jak wybierać właściwe ćwiczenia w treningu plyometrycznym.
  • Jakie protokoły i szablony stosować, by były skuteczne.
  • Jak wprowadzać elementy plymetrii do treningów personalnych.
  • Jak wprowadzać trening plyomteryczny w grupach sportowych.

 

III. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOTORYCZNEGO POD PIŁKĘ NOŻNĄ

Programowanie treningu siłowo-kondycyjnego w piłce nożnej to szczegółowe szkolenie opisujące w jaki sposób piłkarze i drużyny mogą trenować, aby osiągnąć najwyższą wydajność fizyczną. Szkolenie opisuje w jaki sposób można manipulować treningiem prędkości, sprintami z dodatkowym obciążeniem, treningiem plyometrycznym, mocą, siłą maksymalną, siłą ogólną i wytrzymałością, aby zmaksymalizować wydajność sportową specjalnie dla piłkarzy. Jeśli jesteś trenerem piłki nożnej i chcesz mieć faktyczny wpływ na wydajność i przygotowanie fizyczne swoich sportowców, to powinieneś zrozumieć mechanizmy stojące za wszystkimi najważniejszymi zdolnościami fizycznymi, które przekładają się na boisko sportowe. Jeśli jesteś trenerem motorycznym lub personalnym pracującym z piłkarzami, to pozwoli Ci to na poukładanie wiedzy i usystematyzowanie progresji, programowania i periodyzacji typowo pod piłkarzy.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest trenerom sportów piłki nożnej, trenerom motorycznym i personalnym, fizjoterapeutom, nauczycielom wychowania fizycznego oraz każdemu, kto pracuje z piłkarzami na co dzień lub chce poznać wiedzę i procesy stojące za właściwym przygotowaniem fizycznym w piłce nożnej.

Plan szkolenia:

  1. Fizyczne wymagania sportowe pod piłkę nożną.
  2. Specyfika i fizjologiczne aspekty każdej umiejętności (m. in. takich jak prędkość liniowa, zdolność do zmiany kierunku biegu , moc itd.).
  3. Programowanie treningu przyśpieszenia i szybkości w piłce nożnej.
  4. Programowanie treningu mocy i plyometrii w piłce nożnej.
  5. Programowanie treningu siły pod piłkę nożną.
  6. Programowanie treningu wytrzymałości specjalnej pod piłkę nożną.
  7. Selekcja ćwiczeń pod różne grupy wiekowe.
  8. Budowanie mezocyklu siłowo-kondycyjnego pod piłkę nożną z uwzględnieniem danej części sezonu (Off-season, Pre-Season, In-Season).
  9. Periodyzowanie siłowo-kondycyjny pod piłkę nożną w perspektywie długoterminowej.
  10. Praktyczne przykłady programów treningowych dla różnych zespołów piłkarskich.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wprowadzić i łączyć trening siłowo-kondycyjny z piłkarskimi treningami.
  • Jak bardzo trening przygotowania motorycznego może wpłynąć na wydajność piłkarzy na boisku.
  • Dlaczego fizjologiczne mechanizmy stoją za każdą zdolnością fizyczną i jak to przełożyć na praktykę na boisku i siłowni.
  • Jak wybierać właściwe ćwiczenia w treningu siłowo-kondycyjnym.
  • Jakie protokoły i szablony stosować by były skuteczne.
  • Jak programować i planować treningi siłowo-kondycyjne pod różne grupy wiekowe.
  • Jak w praktyce wprowadzać trening siłowo-kondycyjny w drużynie sportowej.

 

IV. PROGRAMOWANIE TRENINGU MOTORYCZNEGO POD KOSZYKÓWKĘ

Programowanie treningu siłowo-kondycyjnego w koszykówce to szczegółowe szkolenie opisujące w jaki sposób koszykarze i drużyny mogą trenować, aby osiągnąć najwyższą wydajność fizyczną. Udział w szkoleniu pozwoli Ci dowiedzieć się w jaki sposób można manipulować treningiem prędkości, sprintami z dodatkowym obciążeniem, treningiem plyometrycznym, mocą, siłą maksymalną, pracą nad siłą ogólną i wytrzymałością, aby zmaksymalizować wydajność sportową specjalnie dla koszykarzy. Jeśli jesteś trenerem koszykarskim i chcesz mieć faktyczny wpływ na wydajność i przygotowanie fizyczne swoich sportowców, to powinieneś zrozumieć mechanizmy stojące za wszystkimi najważniejszymi zdolnościami fizycznymi, które przekładają się na boisko sportowe. Jeśli jesteś trenerem motorycznym lub personalnym pracującym z koszykarzami, to pozwoli Ci to na poukładanie wiedzy i usystematyzowanie progresji, programowania i periodyzacji typowo pod koszykarzy.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest trenerom koszykówki, trenerom motorycznym i personalnym, fizjoterapeutom, nauczycielom wychowania fizycznego oraz każdemu, kto pracuje z koszykarzami na co dzień lub chce poznać wiedzę i procesy stojące za właściwym przygotowaniem fizycznym w koszykówce.

Plan szkolenia:

  1. Fizyczne wymagania sportowe pod koszykówkę.
  2. Specyfika i fizjologiczne aspekty każdej umiejętności (m. in. takich jak moc, zdolność do zmiany kierunku biegu , siła itd.).
  3. Programowanie treningu przyśpieszenia i szybkości w koszykówce.
  4. Programowanie treningu mocy i plyometrii w koszykówce.
  5. Programowanie treningu siły w koszykówce.
  6. Programowanie treningu wytrzymałości specjalnej pod koszykówkę.
  7. Wyskok- składowe dobrego wyskoku i jego rozwój.
  8. Selekcja ćwiczeń pod różne grupy wiekowe.
  9. Budowanie mezocyklu siłowo-kondycyjnego pod koszykówkę z uwzględnieniem danej części sezonu (Off-season, Pre-Season, In-Season).
  10. Periodyzowanie siłowo-kondycyjny pod koszykówkę w perspektywie długoterminowej.
  11. Praktyczne przykłady programów treningowych dla różnych grup wiekowych i zespołów koszykarskich.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jak umiejętnie wprowadzić i łączyć trening siłowo-kondycyjny z koszykarskim treningami.
  • Jak bardzo trening przygotowania motorycznego może wpłynąć na wydajność koszykarzy na boisku.
  • Dlaczego fizjologiczne mechanizmy stoją za każdą zdolnością fizyczną i jak to przełożyć na praktykę na boisku i siłowni.
  • Jak wybierać właściwe ćwiczenia w treningu siłowo-kondycyjnym.
  • Jakie protokoły i szablony stosować by były skuteczne.
  • Jak programować i planować treningi siłowo-kondycyjne pod różne grupy wiekowe.
  • Jak w praktyce wprowadzać trening siłowo-kondycyjny w drużynie sportowej.

Szkolenia odbywają się w każdy wtorek od  godz. 19.00.

15.02 19.00 - 21.00 (21.30) Programowanie Treningu Mocy 
22.02 19.00 - 21.00 (21.30) Programowanie Treningu Plyometrycznego 
01.03 19.00 - 21.00 (21.30) Programowanie Treningu Plyometrycznego pod Piłkę Nożną 
08.03 19.00 - 21.00 (21.30) Programowanie Treningu Plyometrycznego pod Koszykówkę 

Cykl 4 spotkań dostępny jest w cenie 996 zł 750 zł!

Możesz również skorzystać z opcji:

  • pakiet 3 szkoleń 747 zł 600 zł
  • pakiet 2 szkoleń 498 zł  400 zł
  • 1 szkolenie 249 zł

 

Szkoleniowcy

Najbliższe szkolenia

Internet